آرایش زمستانی و ظاهری شیک و تجملاتی

آرایش زمستانی یکی از شیک‌ترین و تجملاتی‌ترین مدل‌های میکاپ بوده و ظاهری خیره کننده به چهره افراد خواهد داد. رنگ‌ها و فون‌های مورد استفاده در آرایش زمستانی از خانواده رنگ‌های گرم و دلنشین بوده و بدین ترتیب می تواند از احساس سرما و تک بعدی بودن ظاهر افراد جلوگیری نماید. در این مقاله به بررسی این مدل آرایش زیبا خواهیم پرداخت.

آرایش زمستانی

مشخصات یک آرایش زمستانی چیست؟

مشخصات یک آرایش زمستانی صحیح باید به گونه ای باشد که از یک طرف مواد به کار رفته در آن از چربی و رطوبت کافی بهره مند بوده که بتوانیم از خشکی پوست صورت جلوگیری نماییم و از طرف دیگر بکار بردن هنرمندانه رنگ های گرم می باشد تا بتواند به مقابله با سرمای هوا پرداخته و ظاهر افسرده و رنگ پریده افراد را در فصل سرما تعدیل نماید. بنابراین باید از بکار بردن فون های خیلی روشن و یا خیلی تیره در آرایش زمستانی پرهیز کرده و زیرسازی آرایش را با رنگ های متعادل و میانه انجام دهیم. به عنوان مثال استفاده از فون های برنزی که در آرایش تابستانی رواج کامل دارند در آرایش های مخصوص فصل سرما مجاز نمی باشند. همچنین استفاده از رنگ های سرد مانند آبی و سبز در آرایش چشم ها حالتی بی روح و یخ زده به وجود خواهند آورد، به همین دلیل باید فون زمینه را با دقت انتخاب نموده و در آرایش چشم و گونه و لب ها از رنگ های گرم استفاده نمود. برخی از رنگ های مخصوص آرایش زمستانی از دیگر رنگ ها محبوب تر بوده و نتیجه کار را زیباتر می نمایند. آسان طب توجه علاقمندان به آرایش زمستانی را به این رنگ ها جلب می نماید:

آرایش زمستانی

آرایش شکلاتی خالص: رنگ رژلب شکلاتی خالص و براق می تواند یک جلوه کاملا زمستانی و شیک به چهره افراد بدهد مشروط بر آنکه فون زمینه ما کمی روشن بوده و آرایش چشم ها نیز گرم و ملایم باشد. از طرفی اگر سایه چشم ما در آرایش زمستانی به رنگ شکلاتی تیره باشد بهتر است که رنگ رژلب را گلبهی کاملاْ مات و یا نسکافه ای انتخاب نماییم.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397برچسب:آرایش زمستانی, | 20:47 | نويسنده : Bahar |